Sayfalar

Zombieland 2

Zombieland 2 ne süre çıkacak, uzun senelerdir çıkmasını beklediğim zombieland filminin 2. Serisi nihayet çıkıyor. Filmi ilk izlediğimde adeta büyülenmiştim. O zamanlara daha ergenliğe yeni girmiş olan ben bu filmi izlemeden önce ön yargılıydım. Fakat can sorunsı filmi açıp izledim ve başından sonuna kadar soluksuz bir maceraya şahit oldum. Filmi izledikten hemen sonra bir araştırma meydana getirmeye başladım acaba zombieland 2 filmi çıkacak mı diye. Fakat maalesef film hakkında aslabir data bulamadım. Yıl oldu 2019 ve zombieland 2 çıkıyor. Acaba kadro iyi mi oyuncular aradan geçen onca zamana kadar nasıl bir değişikliğe uğradılar çok merak ediyorum. Filmin vizyon tarihi 11 Ekim 2019 olarak açıklandı. Onca yıl beklemişim 8 ay daha beklerim. Film sinemalara düşer düşmez derhal gidip izleyeceğim. Ilk filmi izlemeyen varsa hemen gidip izleyin derim ben çok keyifli ve özgür ruhlu bir yapım

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder